The Best of Cinerama
The Best of Cinerama, sineramanın La Scala’dan Aida’ya kadar nefes kesen bir lunapark treni yolculuğu andıran heyecanından oluşuyor. 20 akılda kalan sahneden oluşan film yalnızca tarihsel bir toplama değil heyecan verici bir gerilim deneyimi.
3D’nin atası Sinerama, gösterilen filmlerin senkronize üç projektörle sunulma şekliydi. Her projektör resmi geniş ve kenarlardan eğik bir halde gösterirdi. “This is Cinerama” sinemanın aynı zamanda dünyayı görmek ve seyahat etme yolu olduğunu anlatan göz açıcı bir kavrayış filmi.