Adaletsiz ve acımasız bir dünyada ahlak kuralları ne işe yarar? Chang Cheh, bu dönem filminde işte bu soruya cevap arıyor. Usta koreograf Lau Kar-leung’un kurguladığı aksiyon sahneleriyle Şantunglu Dövüşçü, Shaw Brothers yapımlarında görülen en kanlı dövüş sahnelerinden biriyle sona eriyor.