Bağımsız sinemacı Alex Ross Perry, Listen Up Philip, Queen of Earth ve yakın tarihli Her Smell ’den çok önce, daha ikinci filmiyle dikkatimizi çekmişti. Aşırı uyumsuz bir abla-kardeş ilişkisine odaklanan, sinir bozucu derecede komik, yüksek tempolu bir komedi.