The Concert
Görünüşte mütevazı ve yuvarlak şeklindeki Mösyö Kabal ve inatçı korkunç karısı tarafından verilen bir konser filmi olan yapım, aslında birbirlerine verdikleri olağanüstü fiziksel zarar denemeleri için bir tür kılıftır.