Anadolu’da küçük bir kasabada, genç bir çift olan Emre ve Nazlı, geceyi beraber geçirmek için bir otel odası arar. Evlilik cüzdanları olmadığı için hiçbir otele alınmazlar. Nihayet bir çözüm bulduklarını düşünürler ama durum hızlıca çığrından çıkacaktır.