Rajanna ve Geeta sıcak ve küçük bir ev kurmanın hayaliyle şehre gelir. Rüyalarının evini buldukları zaman tarif edilemez bir mutluluk yaşarlar. Hayatlarında her şey yolundadır. Ta ki evlerinin yanına gürültülü bir atölye açılana kadar.
Karnatakalı yönetmen Girish Kasarvalli imzalı Ek Ghar, mahremiyet vaadiyle insanları derin bir yalnızlığa iten büyük şehir yaşamına sert bir eleştiri getiriyor. Göçmen bir çiftin bozulan ilişkisi üzerinden şehir yalnızlığının sosyolojik etkilerine dair keskin bir inceleme.