Yeni teknolojileri kullanarak toplumsal eleştiriye yaratıcı bir bakış getiren Andrea Gatopoulos’un kısa filmi, sanat ve dilin yasaklandığı distopik bir gelecekte geçiyor. Hem çarpıcı hem de rahatsız edici olan sürreal siyah-beyaz görüntüler, bireyselliğin kaybına dair bir uyarı niteliğinde.