Joanna Hogg’un perili ev filminde gece vakti gıcırtılar ve hareketlenmeler eksik olmasa da hayaletler ürpertici olduğu kadar dokunaklı bir hava taşıyor. Tilda Swinton’ın çifte performansı sorunlu aile bağlarını ekrana taşırken, dile dökülmeyen pişmanlıklar ve anılar havada asılı kalıyor.