The Feeling That the Time for Doing Something Has Passed
30’larındaki huysuz New Yorklu Ann, hayatının her alanında duvara tosladığını düşünmektedir: Sado-mazo ilişkisi, bir türlü yükselemediği kurumsal işi ve devamlı tartıştığı Yahudi ailesiyle yıllar bir anda geçip gitmiştir. Yabancılaştığını hissederek kendi benliğiyle ve ilişkileriyle savaş verir.
Joanna Arrow, beğeni toplayan bu filmin hem alaycı baş karakteri hem de yazarı ve yönetmeni. Modern dünyada aşk, seks ve iş hayatının absürtlüğünü ele alan film, ince mizahı ve fantezilere getirdiği samimi bakışla diğer “yolunu yitirmiş New York’lu Y kuşağı mensubu” filmlerinden ayrılıyor.