The Flavor of Cassava Leaf Over Rice
Elde çizilmiş bu animasyon, saksafon tınılarıyla kısa ama yoğun bir haftasonu karşılaşmasını anlatıyor. Los Angeles’ın garip melekleri, Mulholland Drive’ın kıvrımlı yolları ve Hollywood tabelasının arka yüzündeki evsizler de hikayeye eşlik ediyor.