The Fortress
Merhamet dolu ve çarpıcı belgesel, İsviçre gibi varlıklı bir ülkede kalmaları için bir gerekçe göstermek zorunda olan kaçak göçmenleri ve sığınmacıları takip ediyor. Film, büyüleyici sinematografisiyle Locarno Film Festivali’nin Günümüz Yönetmenleri bölümünde Altın Leopar kazanmıştı.