The Ghost That Never Returns
İşçi sınıfının mücadelesine dair destansı bir hikaye sunan varoluşçu dramada, düşündüğünden çok daha kahramanca davranmak zorunda kalan ancak sürekli inancını ve sadakatini sorgulayan yalnız ve kendine güvensiz bir adamı izliyoruz.
1920’lerin sonlarında sessiz sinema kusursuzluğa yaklaşmış ve ses teknolojisi her şeyi altüst etmeden önce, Şafak ve Yedinci Cennet gibi cesur ve duygusal yönü güçlü filmler çekilmişti. Az bilinen auteur’lerden Abraham Room’un görkemli filmi, Sovyet sessiz sinemasının zirvesi niteliğinde.