Saul Resnick’in ilk ve tek filmi, cinsel sömürü türüne göz kırpan acayip ve deneysel bir “grindhouse” örneği. Avangart unsurlarıyla dikkat çeken The Maidens of Fetish Street, 60’ların S&M kültürünü, 20’lerin doğaçlama Los Angeles mizahıyla birleştiriyor. Hızlı, tuhaf ve neşeli bir sinema deneyimi!