Bu nostaljik ve yürek sızlatan aşk hikayesinin başrollerinde Paul Mescal ve Josh O’Connor yer alıyor. Folk müziği ezgilerini sonbaharı andıran görsellerle harmanlayan yönetmen Oliver Hermanus, etkileri bir ömür süren bir aşkı resmediyor.