Eun-yi, zengin bir işadamının malikânesinde hizmetçi olarak işe başlar. Onu baştan çıkarmaya çalışan patronunun tacizlerine boyun eğmekten başka şansı yoktur. Ailenin kadınları, Eun-yi’ye komplo kurar. Eun-yi kendini korumak için sinsi bir mücadeleye girmek zorunda kalır.