Azize, bir sahil kasabasında babasıyla birlikte yaşar. Baba-kız geçimlerini balıkçılık yaparak sağlamaktadırlar. Günün birinde kasabaya Ali adlı bir genç gelir. Kamburluğu nedeniyle herkes tarafından hor görülen Azize, bu yoksul kör kemancıya âşık olur.