1950’li yıllarda Rio de Janeiro’da yaşayan Euridice ve Guida, aralarından su sızmayan iki kardeştir. Euridice ünlü bir piyanist olmak isterken, Guida aşık olmanın hayalini kurar. Babaları yüzünden ayrı düşen iki kardeş, bir gün yeniden kavuşacakları umuduyla, hayatlarının dizginlerini ellerine alır.