The Last Showgirl
Yıllardır baş dansçısı olduğu Las Vegas revüsünün yakında sona ereceğini öğrenen Shelly, geleceği için plan yapmaya başlar. Verdiği kararları ve kurduğu hayatı gözden geçirerek kızıyla ilişkisini düzeltmeye karar verir.
Pamela Anderson, Gia Coppola imzalı bu duygusal filmde olağanüstü bir performans sergiliyor. Jamie Lee Curtis’in yardımcı rolü ve Miley Cyrus’ın özgün şarkılarıyla The Last Showgirl, Las Vegas’tan sanatsal dirence dair bir hikaye anlatıyor.