The Makes
Bu deneme film, Antonioni’nin filme uyarlanmamış senaryolarından oluşan kitabı That Bowling Alley on the Tiber‘a dayanıyor. Asıl mesleği film eleştirmenliği olan Philippe Azoury, Antonioni’nin var olmayan “Japonya dönemi”ne ait var olmayan filmleri yorumlayan hayali bir eleştirmeni canlandırıyor.
Baudelaire’in filmi, gerçeklik ve kurmacanın birbirinin yerine nasıl geçebildiğine dair eğlenceli ve yaratıcı bir bakışa sahip. Antonioni’ye adanmış The Makes, onun tamamen uydurma Japonya dönemiyle ilgili yorumlar sunuyor. Film demeye bin şahit isteyen film, hiç çekilmemiş filmlerden bahsediyor!