Sinema okuyan Live McNeil, Priscilla filminin setinde Sofia Coppola’yı takip eder. 30 günlük çekimler, 1950’lerin Almanyasını yansıtan seti bir günde 1960’ların Memphisine çevirmek gibi meşakkatli işlerle geçer. McNeill seti kayda alırken bir yandan da ekiple röportajlar yapar.
Sofia Coppola imzalı Priscilla filminin kamera arkasında geçen belgesel, sinemanın dalga dalga yayılan coşkusunu perdeye taşıyor. Filme ilham veren fotoğraflardan Graceland’in yaratılışına, bu kısa film karanlık bir peri masalının büyüleyici yaratım sürecini belgeliyor.