The Man of the Year
Brezilya’nın varoşlarında utangaç Máiquel bir iddiayı kaybedince saçlarını sarıya boyar ve tuhaf bir dönüşümden geçer. Kendini savunmak için bir kabadayıyı öldürmesiyle halkın gözünde bir kahramana dönüşür ve istemeden tehlikeli bir hayatın içine çekilir.