Savaş suçundan hüküm giyen Romanyalı diktatör Ion Antonescu’nun infazının iki versiyonu yan yana geliyor. Bir tarafta 1946 yılında kameraman Ovidiu Gologan tarafından kaydedilen sessiz görüntüler, diğer taraftaysa 50 yıl sonra yönetmen Sergiu Nicolaescu tarafından çekilen biyografik film yer alıyor.
Sergei Eisenstein’ın diyalektik kurgu tekniğinden ilham alan Radu Jude, ideoloji ve propagandaya bakış atıyor. Meşhur bir infazın gerçek arşiv görüntüleri ile kurgu bir versiyonunu bir araya getiren film, Romanya’nın geçmişine uzanarak sinemanın tarihi gerçekleri bulandırmadaki rolünü irdeliyor.