Monia Chokri, cüretkâr Babysitter filminin ardından bu zekice yazılmış romantik komedi ile türün geleneklerini altüst etmeye devam ediyor. 1970’lerin sinema klasiklerini anımsatan sıcak ve puslu bir atmosfere sahip film, şehvet dolu ilişkileri ve felsefi açmazları tüm erotikliğiyle ekrana taşıyor.