Değişim rüzgârları, bir anne ve ergenlik çağındaki çocukları için hem göz korkutucu hem de özgürleştirici bir dönemde Paris sokaklarını kasıp kavuruyor. Charlotte Gainsbourg, insanın özünü hassas ve keskin bir bakışla gözlemleyen büyük Éric Rohmer’in izinden giden bu dramada göz kamaştırıyor.