Şiddetle eğlencenin iç içe geçtiği yakın bir gelecekte popüler bir yarışma programı, şehirde peşine düşecek beş avcıdan kurtulmayı başarana bir milyon dolar ödül vadetmektedir. Bugüne kadar yarışmayı kazanan olmasa da işsiz François Jacquemard, şansını denemek ister.
Popüler eğlence kültürünün sadist eğilimileri, Yves Boisset imzalı bu gerilimde ölümcül bir hal alıyor. İnanılmaz bir öngörüye sahip Robert Sheckley’nin öyküsünden uyarlanan bu sert ve incelikli taşlama, Doğu Bloku’nun soğuk modernizminde dispotik bir kedi-fare oyununa sahne oluyor.