The Red Sea Makes Me Wanna Cry
Cannes’da gösterilen ilk Ürdün yapımı filmlerden biri olan Faris Alrjoob imzalı bu kısa film, aşk ile kaybın dalgalı denizlerinde duygusal bir yolculuğa çıkıyor. Güneşli kareler, yasın hayaletleriyle iç içe geçerek hem ürpertici hem de dokunaklı bir atmosfer yaratıyor.