Kıyamet sonrası dünyada bir baba, oğlunu sokaklarda kol gezen yamyamlardan korumaya çalışır. Kuzey Amerika’nın dumanı tüten harabelerinden geçerek daha sıcak güney bölgelere ulaşmaya çalışırlar. Fakat orada da kendilerini neyin beklediği meçhuldür.
Cormac McCarthy’nin Pulitzer ödüllü romanından uyarlanan Yol, faniliğe sarsıcı bir bakış atarken, bir yandan da baba-oğul ilişkilerini irdeliyor. Viggo Mortensen ve Charlize Theron’un çarpıcı performansları, kıyamet sonrası bir dünyanın karanlık haletiruhiyesini kusursuz bir biçimde yansıtıyor.