The Rose Seller
Kibritçi Kız masalını Medellín sokaklarına uyarlayan Víctor Gaviria’nın etkileyici ikinci filmi, hayatta kalma mücadelesi veren çocukların duygusal yaşamlarına odaklanıyor. The Rose Seller şiddetin hâkim olduğu bir dünyada değersiz hissettirilen karakterlere insanlıklarını geri kazandırıyor.