The Screen Illusion
Bir baba, Pierre Corneille’nin onyedinci yüzyılın bu çağdaş uyarlamasında yıllarca görmediği oğlunu arıyor. Metinlerini oniki hecelik dizelerde ezberlemiş, Comédie Française’den sanatçılar tarafından hayat dolu bir şekilde oynandı.
Mathieu Amalric, 17. yüzyıl draması Corneille’in kanonik Fransız oyununu, Comédie-Française sahnesinden bir aktör grubu ile yeni bir ortama uyarlıyor.