The Souvenir
Hayatına yön vermeye çalışan sinema öğrencisi Julie ile Anthony arasında tutkulu bir aşk doğar. Fakat ilişki ilerledikçe Anthony’nin dürüst olmadığı ortaya çıkar. İkisi için de yıkıcı olabilecek bir durumdur bu.
Joanna Hogg, bu çarpıcı filmde yüreğe dokunan bir samimiyetle kendi anılarının derinlerine dalıyor. Ayrıcalık, sanatsal üretim ve ilk aşka dair hem ilginç hem de sarsıcı gözlemlerde bulunan The Souvenir, Honor Swinton Byrne, Tilda Swinton ve Tom Burke’ün olağanüstü performanslarına sahne oluyor.