Bruno ile Malik, yirmi yıldır farklı bir dünyada yaşamaktadırlar – otizmli çocuklar ve gençlerin dünyasında. Civciv Yuvası ve Sığınak isimli sivil toplum kuruluşlarını yöneten iki arkadaş, alt kesimlerden gelen gençleri, bakıcılık yapacak şekilde yetiştirirler.