Bir yabancının gizli itirafından etkilenen Francesca, hasta annesini New York’a götürmek için ikna etmek üzere İtalya’ya, çocukluğunun geçtiği eve gider. Bir taraftan annesiyle, bir taraftan da acı hatıralarıyla yüzleşecektir.
İtalyan yönetmen Luca Guadagnino, (Beni Adınla Çağır) bu kısa filmi için Valentino’nun yaratıcı yönetmeni Pierpaolo Piccoli ile işbirliği yapmıştı. Çarpıcı Kız, yıldız oyuncularla dolu kadrosu ve Ryuichi Sakamoto’nun müziğiyle, tıpkı bir rüya gibi gizemli, görkemli ve anlaşılması güç.