Philippe, arkadaşı Aurélien ve dokuz yaşındaki oğlu Balthazar ile yoldadır. Kimsenin tatildeki insanları, dinlenme tesislerini ve Ağustos güneşini umursamaması Philippe’in canını sıkar. Philippe bu dünyayı geride bırakmak istese de Balthazar buna engel olur.