The Sweet East
Pizzagate, skinhead’ler, bağımsız film yapımcıları… Ünlü görüntü yönetmeni Sean Price Williams’ın ilk filmi, altkültürün derinliklerinde çılgın ve aykırı bir yolculuk. Amerika’nın merkezden uzak hoşnutsuz mahallelerinde geçen pikaresk bir macera.