20 yıldır birlikte çalışan deneyimli aşçı Eugenie ile gurme Dodin, ünlü şefleri bile hayran bırakan yeni tarifler yaratırlar. Aralarındaki bağ romantik bir hal alırken Dodin, ciddi bir ilişkiye girmekten kaçınan Eugenie’nin kalbini kazanmak amacıyla onun için yemek yapmaya karar verir.
Juliette Binoche ve Benoît Magimel’in 1880’lerde yaşayan iki gurmeyi canlandırdığı film, aşkın ve lezzetli yemeklere duyulan tutkunun yoğunluğuyla parlıyor. Trần Anh Hùng, yemek pişirmenin keyfini sinemanın hazlarıyla birleştiren bu filmle Cannes’da En İyi Yönetmen ödülü kazandı.