The Ugly One
Kış mevsimi, Beyrut. Karaya vuran teneke kutularla dolu bir sahilde Lili, Michel’le tanışır. Belki de birbirlerini zaten tanıyorlardır. Belirsiz bir geçmişe ait parçaları birleştirmeye çalışırken terörist bir eylem, bir patlama ve Elena adında bir çocuğun kaybolmasına dair anıları gün yüzüne çıkar.
Eric Baudelaire’in Japon yönetmen ve radikal sol aktivist Masao Adachi’yle işbirliğinden doğan film, ses ve imgeler arasında yarattığı uyuşmazlıkla, sonsuz sayıda yoruma açık, izlenimci bir anlam mozaiği yaratıyor. İzlediğimiz bir aşk öyküsü mü? Yoksa bir devrimin enkazı mı?