The Unknown Country
Lily Gladstone, Morrisa Maltz’ın ilk filmindeki parlak performansıyla Gotham Ödülü’nü kazandı. Pansiyon ve lokantalardan Amerikan yaşamının kalbine bir yolculuğa çıkan bu melez film, şiir ve belgeseli iç içe geçirerek hem sahici hem de rüya gibi bir Orta Batı resmediyor.