Yetenekli bir doktor olan Jenny, gece vakti muayenehanesinin kapısını bir yabancıya açmayı reddeder. Ertesi sabah, zili çalan kızın öldüğünü ve polisin onun kimliğini teşhis edemediğini öğrenir. Suçluluk duygularıyla kendini yiyip bitiren Jenny, kızın adını öğrenmeye çalışır.