Ali Cherri’nin yokluklar ve tekinsiz sanrılarla dolu ürpertici kısa filmi, gerilim atmosferinden daha gerçeküstü bir aleme kayıyor. Kabusvari görsellerden ustalıkla faydalanan Lübnanlı sanatçı, çatışmanın manasızlığına dair dokunaklı ve şiirsel bir alegori yaratıyor.