Çoğunluk ve Nefesim Kesilene Kadar gibi filmlerdeki başarılı rolleriyle tanıdığımız Esme Madra’nın imza attığı kısa film, bir kadının hayatının dönüm noktalarından birini dinamik bir koreografiyle tasvir ediyor. Fiziksel tiyatro ve sinema arasındaki çizgide gidip gelen özgün bir anlatı.