Auschwitz’in kumandanı Rudolf Höss ve eşi Hedwig, kampın yanındaki bahçeli evlerinde mükemmel bir hayat kurmaya çalışır. Bir terfi yüzünden inşa ettikleri her şeyi kaybetme ihtimali doğunca Hedwig, çok sevdiği evini terk etmeyi reddeder.