Michael Mann’ın şaşırtıcı derecede ustalıklı çıkış filminde James Caan’ın canlandırdığı usta kasa hırsızı, neonla yıkanmış sokaklarda dolanıyor. Tangerine Dream’in müzikleriyle hayat bulan Hırsız, modernist bir ışık ve ses şöleni.