Bülent (Bülent Ersoy) ünlü bir ses sanatçısıdır. Kendisine hayran olan ve sürekli konserlerine giden Sevgi (Gülşen Bubikoğlu), yazdığı şiirlere beste yapması için ona göndermektedir. Sonunda istediği olur, Bülent’e ulaşır.