This Much I Know to Be True
Andrew Dominik’in 2016 yapımı filmi One More Time With Feeling ile birbirini tamamlayan bu belgesel, Nick Cave ve Warren Ellis’in yaratıcı işbirliğine odaklanıyor. İki dev müzisyen, son iki albümlerinden şarkıları seslendirirken, onlara Marianne Faithfull da katılıyor.
Andrew Dominik (Blonde), efsanevi müzisyenler Nick Cave ve Warren Ellis’in samimi bir portresini çiziyor (üstelik bir noktada Marianne Faithfull da filme dahil oluyor!) Sahne arkasının kapılarını seyirciye açan bu özel deneyim, tüm karanlığa rağmen hayatta bir anlam bulunabileceğinin kanıtı.