'Til Madness Do Us Part
Wang Bing, kamerasını diğer yönetmenlerin cesaret edemeyecekleri mekanlara ve koşullara doğrultan bir sinemacı. Bu filmde, uygulamaları akıl sağlığının sınırlarını aşıp bizzat özgürlüğün doğasını sorgulatan bir akıl hastanesine odaklanıyor. İzleyeni kuşatan, gözleme dayalı unutulmaz bir deneyim.