Gizli görevdeki bir polis memuru olan Robert, karanlık uyuşturucu baronu Victor’un güvenini kazanmak için trans kadın Leni’yle ilişkisi varmış gibi davranır. Her ne kadar bastırmaya çalışsa da, Robert’ın çelişkili duyguları oyun değildir. Onu gerçek benliğiyle yüzleştiren de bu suçlu olur.