Gençliğin arzularını ve kemikleşmiş eşitsizlikleri odağa alan Aydın Orak’ın toplumsal gerçekçi filmi, toplumun çeperlerinde yaşayan insanların sessiz gücünü resmediyor. Büyük mücadelelerin yankılarını taşıyan ufak tefek başkaldırılar, umudu ve umutsuzluğu dokunaklı bir netlikle yan yana getiriyor.