Shishir Jha’nın şiirsel filmindeki yas tutan çift, kendilerini şarkılar ve ritüellerle ifade ederek kişisel acı ile toplumsal travma arasındaki sınırları bulanıklaştırıyor. Fotoğraflar, çevrelerindeki acımasız değişiklikler karşısındaki çaresizliklerini ve sarsılmaz aşklarını yansıtıyor.