Laura’nın ortadan kaybolmasının ardındaki sır perdesi aralanmaya başlar. Bu sırada tamamen yeni bir gizem ortaya çıkar: Banliyölerdeki iki lezbiyen sevgili bilimsel bir deney yapmaktadır.