Müziği ve sözleri politik çalkantılarla bezeli bir dönemde olgunlaşan öncü sanatçı Tülay German’ın bol katmanlı bir portresi. Didem Pekün’ün Barış Doğrusöz’le birlikte imza attığı belgeselde, müziğin kişisel mücadeleleri kolektif bir direnişe dönüştürebilme gücüne şahit oluyoruz.